Babbel om ingenting, mest tacos.

Det blev ingen pool för mig ikväll. Det är ju mulet och blåsigt. Tog ett snabbt stopp i solariet på väg hem från jobbet, nu luktar jag sådär illa som man gör efter ett sånt besök. Bränd hud och svett, typ. Men jobbar man hela dagarna finns det inget att göra, eftersom man vill keep up med alla andra som har tid att sola och antagligen är jätte bruna nu.

Jaja, istället för pooldopp blir det tacos här hemma. Om färsen vill tina snart, glömde ta upp den ur frysen i morse. Men visst är det förjäkla tråkigt att hacka allt tillbehör till tacosen? Borde man inte kunna köpa allt i ett, ett litet taco-set lixom, med färs och färdighackade grönsaker? Å andra sidan vill jag bara ha tomat och gurka (och ost såklart, men den är ju riven redan, det finns ju minsann att köpa färdigt!) så jag kanske inte ska gnälla för mycket.

Eller?

Hade ingen bild på tacos så lägger upp denna som Emilie taggade på Fejan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0