När du får oväntat besök...

HAHA! Min kollega Kalle delar ut post till mig nu när Pelle har semester och självklart tar han med sig ett stort brev ut till mig eftersom han vet att jag inte börjar förrän elva och alltså är hemma och kan öppna dörren när han kommer.

Problemet är ju bara att jag nyss öppnade iklädd morgonrock.

En knallgrön.

Jag DÖÖÖÖÖÖR!

Äh, det är väl kanske inte så farligt ändå. Men lite pinsamt är det. Annars tjatar jag på mamma om att åka till Väla i morgon. Jag har inte varit där sen jag var åtta och det är ju bara sjukt. Och nu när lönen kom blev man ju lite sugen... Har inte köpt ett plagg sen Örebro! Duktigt!

Nej nu måste jag få på mig kläder innan jag ska till jobbet. Inom kondiset ska jag med och köpa fika till mig och Emelie. Min plan om att ta med mig äppelpaj gick i kras igår när jag föll för suget... Jaja. HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0