don't let anything stand in your way

Jag vet inte om det var alkoholen, regnet eller faktumet att jag helt enkelt inte hade mina glasögon på mig men det var knappt att jag kunde urskilja ditt vackra ansikte där du stod några meter bort. Men det var du och jag ropade dig till mig. Förstod inte riktigt vad du gjorde där och vad skulle jag nu ta mig till? Eftersom jag inte riktigt visste blev jag handlingsförlamad och gjorde ingenting. Jag bannar mig själv i efterhand men är glad att jag inte har ditt telefonnummer. Mina fingrar var så sms-sugna att jag borde slått till dom. "Nästa gång" säger jag till mig själv. "Nästa gång går jag all in" som man ju säger. Men jag vet att det inte kommer hända. Jag är för blyg och du är för snygg. Och så är det bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0