Gamla godingar

Nu snöar det igen. Sålänge jag sitter inne är jag glad, för det lugnar Frank. Han älskar att sitta i fönstret och stirra på, eventuellt hoppa efter, snöflingorna. Men eftersom det ska bli 5+ i morgon känns det lite onödigt...

Tror min dator kommer idag och jag tror att jag ska behålla den. Har räknat på min budget och har pengar till några månaders hyra till, och innan dess ska jag väl hitta något nytt jobb. Man måste unna sig oxå!

Sov förresten som en stock inatt! Antar att jag behövde ta igen lite sömn. Blev inte så många timmar som vanligt, men det var skönt att sova iallafall. Och inget jobb blev det heller så nu ligger jag och deeegar.

Rensar bland mina bilder (och organiserar mapparna) och hittar några gamla godingar.

 

  

 

 

Schlutt!

Kommentarer
Postat av: mulin

Du är så fin!

2009-01-08 @ 17:42:42
URL: http://gbgregn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0