Tick, tack, tick, tack, tick...

Min väggklocka tycks ha stannat på kvart i tre, men jag har godtagit det enda tills nu då jag såg mörkret utanför och faktiskt tänkte till - nä, klockan kan väl ändå inte vara kvart i tre FORTFARANDE?! Så kopplade jag. Men detta visar bara att man tittar på klockan så himla många gånger utan att reflektera över vad den egentligen visar. Bara det att jag inte ens var hemma kvart i tre säger ju en del...



Anyway. Idag har jag hunnit jobba (dog nästan av att gå upp kl 7...), betala räkningar, lägga upp en budget (typ), köpa diskställ (okej, mamma köpte det, jag bara hämtade det hemma hos dom...) och eh, det va nåt mer, eller kanske inte? Nä det va nog allt jag gjort.

Jobb resten av veckan som förresten går väääldigt sakta! Blöö. Pallar inte med reklam imorgon heller :( men men, pengar.

HEJ

Kommentarer
Postat av: Leia

Tråkigt med sånt.

2009-01-29 @ 13:35:21
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0