Tråååkigt

Min mage spänner fortfarade något otroligt men illamåendet är över. Någon annan som varit med om samma sak - att magen blir stenhård och spänner? Har inte varit kass i magen heller så fattar inte vad det är.

Har varit väldigt rastlös hela dagen så jag har rensat lite i köket. Slängt ut tomflaskor och sånt. Sedan gick jag till banken (inte gjort det än, haha) och så hämtade jag ut paketet med alla sexprylar :P träffade Emma på Cigarrmagasinet och började garva som fan, för hon hade stått bakom mig hela tiden utan att se att det va jag som va framför :P haha.

Kollat klart på Melrose Place. Vill se meeeer.

Snart är det Let's Dance och till det blir det Pepsi - couldn't resist.

Dagens citat: I sing you to me Mrs. Boss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0