THURSDAY

Frank har inte velat mysa med mig sedan i tisdags :( han bara flippar. Hoppar, skuttar, biter, river, attackerar. Men inte på sina leksaker eller där han får vara. Nänä, helst ska han upp bakom teven o bita, eller varför inte attackera matte? Ja, schysst, tack.

ORKAR INTE!!!

Handlade efter jobbet idag. Mitt kort cpade men som tur var så va Jenny på jobbet oxå på Kvantum så hon betalade åt mig. Pinsamt, men snällt. Störigt att jag inte hade hela plånboken med mig eftersom jag har ett par tusen där i, men det är ju oxå anledningen till varför jag INTE hade den med mig. Hm. Måste gå till banken och sätta in det där...

Måste till HUM oxå och fixa nya p-piller. Sista kartan nu! Att jag alltid ska vara ute i sista minuten... Ah... Fast funderar på att sluta. Turen kanske vänder då? Sluta med p-piller - hitta en kille! Hmm...

Nu släcks mina lampor som jag så snittsigt har på timer, det betyder läggdags. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0