There's a first time for everything

Måndag IGEN. Det känns som att det alltid är måndag. Alltför ofta iallafall.

Idag har jag inte gjort särskilt mycket. Kollat på 7 avsnitt av Private Practice (säsong 2), sålt min dator (yes!) och jobbat 4 timmar. Efter jobbet åkte jag hem till m&p för att äta broccolisoppa. Den var god men inte lika god som Emilies mammas. Två knäckemackor och ett glas mjölk på det och jag känner mig mycket duktig. Har inte haft cola hemma på vad som känns som en evighet men igår köpte jag en burk till pizzan.

Det får man efter man festat.

Ska snart krypa till kojs för i morgon ska jag tvätta. Har tid 7-12 men har inte så mycket att tvätta så räcker att jag går upp vid halv tio. Sen ska jag gå ut med Euro, gå till banken och jobba kväll igen. Resten av veckan blir det trappspring (YES! behöver röra på mig) och 11-19 på jobbet.

Dagens citat: "I sing you to me Mrs. Boss!"

Har Australia-abstinens...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0