SATURDAY

Vad kan man göra inne när det snöar ute? Jag har köpt sele och koppel till Frank och tänkte han skulle få känna på snön, men selen var alldeles för stor och han blev mest bara galen (mer än vanligt) så det gick inte så bra :( får åka tillbaka och byta den. Irriterande.

Nu har min kille för första gången lagt sig ner bredvid mig idag och det räckte med att jag sa "hej" för att han skulle börja spinna som ett lokomotiv. Det är kärlek!

Idag tänkte jag äta fiskpinnar, spenat och potatis. Har sagt det i några månader nu men idag ska det faktiskt bli av! Något annat jag är sugen på är tacos men han inte en enda ingrediens till det hemma så. That sucks. Skulle behöva åka och handla men orkar inte ge mig ut i ovädret (lätt snöfall).

Borde gå och duscha men jag orkar inte. Gör det senare, innan bion. Nu ska jag slaaappaaaaaa.


Never before seen pictures från min blondinfest a.k.a inflyttningsfest.

   


Kommentarer
Postat av: Maja

vi måste ses!

haft en bra början på det nya året?

(det går inte att klicka upp bilderna)

2009-01-04 @ 18:53:16
URL: http://alkoholicparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0