My fake and fantasized life

Började min dag på jobbet med ett strålande humör, dock ont i ben och fötter från gårdagens maratonpass. Kroppen sa dock ifrån och framåt eftermiddagen fick jag ont i magen och mådde illa och nu sitter jag i soffan med feber. Jippie! Hoppas det blir bättre till i morgon så jag kan jobba då med.

Annars ska jag stanna hemma och gråta till Ps. I love you. Är SÅ sugen på att släppa kanalerna fria. Det är nog en av dom bästa känslorna. Att bara gråta ut. Älskar det.

Har snart kollat på hela säsong ett av Melrose Place och Billy & Alison är FORTFARANDE INTE IHOP!! Jag bara väntar! Dock har han hunnit vara ihop med Amanda (!!) vilket är rätt äckligt. Alison har några skabb bakom sig med. Hm.

Men något jag märkt är hur samma grej upprepas i andra serier. Nu säger jag inte att Melrose Place var först, men det har säkert varit en inspiration. Exempelvis när en gammal vän till Michael och Jane kysser Jane och hon berättar ingenting för Michael men kompisen berättar det istället. Var har vi sett det? JO - I O.C. såklart! När Jimmy kysser Kirsten och hon inte säger nåt till Sandy men Jimmy gör det istället. Exakt samma grej! Haha. Ganska fantasilöst :)

Mitt största problem är dock - vad ska jag göra när säsong ett är slut?! Hittar inte säsong två någon stans :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0