Long time no see

Hallå mina trogna!

Har varit bissy, därför inte skrivit. Well, vill ni veta vad jag har gjort?
Igår jobbade jag 11-19. Sedan kom Izza och hämtade upp mig, så körde vi och handlade kinamat (kycklingspett med jordnötssås för min del), nötter och dipp + tillbehör. När vi placerat oss i min soffa och avlägsnat Frank från vår mat avnjöt vi den tillsammans med Tjorven och Mysak. Vår bästa film. Efter den blev det nervkittlande Jurassic Park som är lika spännande varje gång!

Sov endast sju timmar inatt, det är lite för att vara jag. Men när jag vaknade klockan åtta tyckte jag inte det var lönt att sova vidare till nio då klockan skulle ringa. På schemat idag stod nämligen Malmö med Plän. Så jag gick upp och åt frukost i lugn o ro. Men sen blir det alltid stressigt på slutet! Med en halvtimmes marginal till tåget hade jag fortfarande inte klätt på mig. Men det gick bra iallafall.

Shoppade lite. Ett par chinos (blå) som jag dock hellre har som vanliga byxor med hög midja (Gina Tricot). En sjukt skum t-shirt (Weekday). En bok vid namn George, Carrie, Dexter och våra andra bästisar från TV-världen som handlar om att tv-karaktärer är våra bästa vänner. Dom pratade om den på P3 populär tidigare i höstas och den verkade skit bra! Får se :) 129 pix på Lagerhaus. Där köpte jag även en liten sak till Liesel och geléhjärtan som jag mumsar på nu men som tyvärr inte var särskilt goda...

Det blev ganska lätt shopping då jag avstod från en jacka på Monki. Har redan ca 20 jackor och den var inte hundra, så. Sedan mat och tågkostnader på detta. Så blev väl en tusenlapp ungefär.

Ikväll ska jag till Liesel som firar sin b-day i Kristianstad. Ska bli roligt fast jag är ganska seg. Blir nog en powernap, för jag är så gott som klar redan. Ska bara måla naglarna och smeta på lite mascara.

Bild på byxor + mysko tröja:


Kommentarer
Postat av: mulin

sötnos! :*

2009-01-31 @ 22:19:50
URL: http://gbgregn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0