Javisst ja, man måste ju sätta en rubrik med

Lady in the Water och Ladder 49 - done and done.

Vad ska man göra nu? Har tvätt där nere men orkar inte hämta den. Fast kanske bäst att göra det innan jag glömmer bort det? Har ju en tendens till att göra det... Oops :)

Såg precis en trailer som lär ge mig mardrömmar. Men filmen - The Unborn - verkade riktigt bra! Eller, riktigt läskig kanske jag ska säga. För skräckisar brukar ju inte vara sådär jätte wow va? Vi har sett allt.

Halkade runt som Bambi på hal is innan när jag skulle cykla och hämta pizza. Det stod mellan det eller att cykla och handla och sedan laga mat, så fick bli pizza. Klarade mig från att trilla men sladdade till ett par gånger. Hatar att cykla när det är is. Ska vi slå vad om att jag kommer trilla med postcykeln i morgon? (VARFÖR TOG JAG INTE LEDIGT SOM JAG KUNDE?!) Ska iallafall ha dubbla trosor i morgon, det är så jävla kallt!

Vill se Australia igen. Helst nu.

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Hej! Vi har frågestund i vår blogg ! Passa på att ställa en fråga :D



ps titta så du inte ställer samma fråga som nån anna :)

2009-01-04 @ 22:32:33
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0