It's a headache

Mitt seriebehov är stillat men en bultande huvudvärk har intagit min hjärna. Hoppas verkligen jag kan sova inatt.

Hade ett långt samtal med min chef idag och saker och ting känns bättre nu. För ett tag har jag det bra iallafall, och det är inte jätte stressigt för mig att hitta ett nytt jobb, men jag ska börja söka iallafall. Fast det är tråkigt, för jag trivs så himla bra på Posten :(

Funderar på att gå och lägga mig men eftersom jag somnade halv tio igår och vaknade vid elva igen, och sedan inte kunde somna om förrän vid sjusnåret då min chef ringde känns det inte som ett säkert kort att gå och lägga sig redan. Det lustiga är att jag knappt är trött. Bara min hjärna som är lite (mycket) seg.

Frank och jag satt uppe och tittade på snöstormen inatt. Han hoppade efter flingorna och jag tyckte det var vackert. Den upplysta granen utanför sovrumsfönstret gjorde det fint. Dock är granen mest en trädstam nu, så sönderblåst är den. Hahaha.

Nä, bädden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0