I like to move it move it

Och dansen är igång!

Har tränat kidsen idag, dom dansar till Show me the money med Petey Pablo. En låt som är med i Step Up som har ett gött sound. Hittills går det bra :)

Ska dansa hiphop i nya danssalen ikväll. Är sjukt mätt men det lägger väl sig på 2½ h hoppas jag. Just nu fördriver jag tiden med Melrose Place.

Skulle vara kul att göra ett hemligt nummer på dansshowen. Jag och mina vänner. Typ the best of the best. Vad säger ni, ska vi göra en kupp? (Emilie, du kan göra nån grym låt åt oss, ja?)


Kommentarer
Postat av: Maja

JAG ÄR PÅ KUPPEN!!!!!!!

fettlättbabysvett.

Men hur ska det gå igenom?

2009-01-18 @ 17:32:53
URL: http://alkoholicparty.blogg.se/
Postat av: plän

för att d blev lite fel... ska ändra det

2009-01-19 @ 09:48:28
Postat av: Maja

sv: öööh, i hate it!

2009-01-19 @ 19:19:50
URL: http://alkoholicparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0