Friday I'm (not) in love

WHAT A DAY! Blev inringd till jobbet i morse när jag stod i duschen, så har jobbat 10-19 istället för att börja 11. Det känns faktiskt! Speciellt när man springer i 30 trappor extra. Men det är härligt att röra på sig + att tjäna pengar. Höhö.

Självklart är det Let's Dance som gäller ikväll, fan vad Bagge va bra!

Sedan börjar ju Samantha Who? ikväll. Kollade på ett par avsnitt igår, riktigt rolig serie :) skrattade för ovanlighetens skull rakt ut.

Tror det blir en lugn helg hela helgen. Dansen börjar ju på söndag med så måste ladda mentalt.

Frank är ganska vild idag men inatt var han snäll. Sov bredvid min kind och spann högt. Lite för högt för jag kunde knappt somna om efter han kommit och burrat ihop sig. Sedan killas ju hans morrhår med. Men det är MYSIGT!

Vi har en så himla sexig busschaufför i Hässleholm. Ser honom varje dag. Någon jag däremot aldrig ser längre är The Love of My Life. Undrar om han slutat på Posten? SORGLIGT :( Han är (var) ju my very own Gael Garcia Bernal. Googla och se hur min älskling ser ut. Eller jaja, han är nån annans älskling men ni fattar.

Bla bla bla. Nu ska vi se vem som åker ut. Tippar på Kitty.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0