Down down down

Kommer bli dåligt med jobb framöver och sedan kommer det bara gå utför. Ska ringa om ett vikariat som förskolelärare men hoppas inte på något. Det enda jag önskar är att jag kan ha kvar min lägenhet (och därmed Frank.) Orkar inte tänka så mycket på det för då börjar jag bara gråta och det orkar jag inte.

Har en liten fläskläpp. Frank skulle vara kärleksfull och pussa mig men ibland är han lite för vild så han tog en tugga istället. Ajajaj. Men just nu gör det ingenting.

Så är man ledig i morgon. Har inget speciellt planerat, men ska iallafall handla och kanske färga håret. Har kolsvart utväxt, not so very nice. Men funderar på att låta det växa ut, en bit iallafall (håret, inte utväxten). Men det vet vi ju alla hur det brukar gå när jag säger så. Men har inte råd att gå till frisören för över tusenlappen varje månad.

Det här är skitsnyggt. Men tar väl ett tag för det att växa... Och det är det som är det trååååkigaaaa!

Happ happ happ. Ska man plöja igenom en film till? Finns inte så mycket annat att göra. Hoppas ni inte fryser ihjäl! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0