'cause it feels just like you said it would

Jag saknar att inte ha någon tjejkompis att vara spontan med. Eftersom jag nu mera har "jour" på jobbet (dvs. blir inringd om nån är sjuk) kan jag inte planera mina dagar särskilt väl och då vore det skönt att kunna vara spontan en dag då man är ledig. Men jag får väl vara spontan med mig själv.

Det som stör mig mest är att minst 5 st som blivit anställda efter mig fortfarande får jobba.

Ska till mamma & pappa klockan två, äta lite och sedan låna bilen så jag kan handla. Eftersom vi inte har vinterdäck på automataren innebär detta att jag för, tja, tredje gången kanske (efter jag tog körkort), ska göra en manuellt växlad bil. Haha, lär ju gå bra. Inte.

Väntar på en dator. Beställde hem en för ett par dagar sen. Men ska nog skicka tillbaka den direkt. Behöver pengarna. Men vet inte. Vill ju ha den.

Kommentarer
Postat av: plän

Åh jag hade gärna varit spontan med dig!Ska du inte få jobba kvar på posten?? Dumma dem!! hoppas du hittar nått nytt snart då... suger att va arbetssökande i dessa tider dock. men hoppas det går bra!

2009-01-06 @ 21:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0