Another day at the office

Det slog mig nyss att jag glömt äta idag. Har haft fullt upp med Melroce Place och Grey's Anatomy. Men snart ska jag tillaga något gott. Typ vegetarisk schnitzel.

Precis hemkommen från vår nya danslokal. Den har inga speglar ännu men jag kan redan känna inspirationen flöda. Dock vet jag inte när jag ska flytta träningen med kidsen dit men jag kommer själv att träna där på tisdagar och söndagar. Och det duger lixom.

Ska tvätta klockan fem, annars är det diskning som står på schemat. Har kommit av mig och slutat diska varje dag, igen, så nu blir det en gång i veckan, igen. Ganska gross men jag orkar lixom inte. Måste dammsuga med. Frank lämnar kattsand överallt.

Annars vet jag inte vad jag ska göra ikväll. Kanske titta på Stardust som jag köpte häromdagen. Aldrig sett den men min bror säger att den är bra så jag litar på honom. Hoppas Maja vill komma hit för jag är lite ensam, trots Frank och hans uppmärksamhetsmåste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0