VARFÖR HÄNDER SÅNT HÄR?!

Någonting VÄLDIGT sjukt hände i morse när jag startade datorn.

Den var... FORMATERAD!!

Okej, okej, inte riktigt. Alla grejor finns kvar, fast inte där jag brukar kunna hitta dom. (Tackade Gud för att jag uppdaterade min externa hårddisk i helgen!) Men datorn såg ut exakt som när jag startade den första gången. Fick välkomsthälsningar, inställningsrutor o blabla. Fattar inte VARFÖR?!?

Min lista över Favoriter är oxå helt raderad så den måste jag göra om helt, sjukt jobbigt! Man lägger ju saker där för att man ska hitta det lätt, har ju ingen aning om hur jag kommer till vissa sidor igen :(

Jaja, nu har jag o göra iallafall...

Kommentarer
Postat av: caroline

nu var det ett tag sen jag läste om detta men det första som slår mig är att det är fel på hårddisken. kan ju också vara ett virus som ställer till det.



det kom inte upp någon ruta när du stängde av datorn?



det låter ju knasigt för om den blivit formaterad så borde ju bilder och allt annat du sparat också försvunnit..



så kolla hårdisken.

2009-02-19 @ 10:16:50
URL: http://hellobaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0