Två frågor!

Varje gång jag äter pannkakor kommer jag på varför jag så sällan äter det. Cirka en gång om året. Jo, det är ju faktiskt inte särskilt gott. Sen har jag en fråga:

Varför blir den första pannkakan alltid jättedålig?

Okej, okej. Jag skulle inte blogga idag. Men jag kan inte låta bli! Har ju ingen att prata med eller säga någonting till så jag blir tokig! Och Frank bara sover och sover (för en gångs skull) så honom kan jag inte heller lägga mina tankar på.

Bjuden på partaj på lördag, hoppas jag är friskis då! Wiiiiie! (Måste till Systemet!)

En fråga till:

Säger ni Systemet eller Bolaget? Eller rentutav Systembolaget?

Ps. Gick med Frank i koppel idag. Han ville dock inte gå längre ut än precis utanför dörren. Inte ens ner på asfalten ville han. Sen blev han så tagen så han somnade. Detta var vid kl tre.

Kommentarer
Postat av: mulin

systemet! :*

2009-02-05 @ 21:37:51
URL: http://gbgregn.blogspot.com
Postat av: emilie

"apoteket".

2009-02-05 @ 21:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0