Tack för sällskapet brudar <3

Precis som Josefin Crafoord käkade klubben pizza ikväll. (Räknar in pommes och kebab därtill.) Det var gott men framför allt roligt. Vi snackade mer skit än någonsin men det är ju så skönt att få ur sig allt det där! Vi härmade folk på dansen och skrattade. Mycket gemytligt, tack för kvällen! <3

Nu är jag och Frank ensamma. Jag har diskat och gjort snyggt och Frank stökar mest till. Skvätter lite kattsand och sådär...

Snart blir det bädden, ska bli skönt att gosa ner sig med min Harlan Coben-bok "Berätta inte för någon". Hittills är den spännande och jag gillar han som författare. Har läst "Den oskyldige" tidigare och både jag, pappa och Henrik älskade den. Får se om denna blir lika bra! Som ni kanske märkt så älskar jag att läsa. Läser i princip varje kväll när jag ska sova. En trevlig rutin tycker jag. Hur mycket läser ni?

Weeell. Borsta tänderna o sådär då ja... Hur roligt? Inte alls! Hatar morgon- och kvällsrutiner. Men det måste ju göras! En anledning till att jag sällan sminkar mig är att jag inte pallar ta bort smink! Ser därför alltid ut som en panda efter en festkväll...

GONATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0