Söndagsslapp

Lyssnar på Norges bidrag till Eurovision och blir ganska stum av beundran.

Samtidigt cpar mitt internet och The Pirate Bay vill inte som jag vill. Mitt musikmixarprogram går ut i morgon (annars måste jag köpa det) och det känns lite surt.

Frank luktar låda så jag antar det är dags att töma igen, fast jag gjorde det i morse. Hm. Han skiter och kissar för mycket.

Dessutom har jag feber. Pappa kände sig sjuk så han skulle kolla om han hade feber. Nada. Jag känner mig frisk men ville kolla på skoj. 37,2. Visserligen bara lite, men ändå, jag brukar ha 36,5 så. Mamma var normal.

Det gick bra på dansen men jag har extremt ont i huvudet nu. Tror det är för jag har haft mina glasögon på mig hela dan. Är inte van att använda dom så det är konstigt för mig och mitt huvud att se så klart som jag gör då, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0