Somnar snart

Ååååhhhhh jag är verkligen DÖDSTRÖTT!

Jobbat åtta timmar och sen dans på det. Jag och Maja skrattade mest men det blir så ibland. Sen hatar jag min handled. Kunde hjula två gånger, sen fick jag ont. Egentligen är det båda handlederna som är cp men idag har jag klarat mig undan med en. Doktorn hittar heller inget fel så antar att jag bara har klena handleder. Vad gör man åt det?

Är så trött att jag inte tänker bry mig om att laga någon mat ikväll. Ska gå och lägga mig och äta stor frukost i morgon istället, med kokt ägg o sånt. Sen ska jag jobba 11-19 igen!

Fick förresten mitt lönebesked idag. Inte helt fel måste jag säga! Kommer efter betalda räkningar (inklusive csn) ha 5000 kvar. Känns gött! Fast ska spara minst 2000 till PARIS!

Sen ska jag låna av Henrik eftersom han fick svinmycket lön för han blivit förflyttad till Lund. 60 000 faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0