Sol, sol, underbara sol!

I morse (mellan åtta och nio när jag slängt ut Frank ur sovrummet) drömde jag den mest sjuka drömmen någonsin! Det var Gimo, Engla och Jolie. Det var en båt, Pesetas och Joel. Det var ett "psykhem", Hannah Ferris och Jonas Pramle. Jag ska absolut inte gå in på detaljer för jag blir lite rosig om kinderna själv, men haha, vad drömmar kan vara skojiga ibland!

Nu ska jag dressa mig och dra till le work. Strålande sol och ingen reklam, what more can you ask for? :D

Hoppas jag ser busschauffören idag. Emma har fått i uppdrag att kolla upp ifall han har ring. Hon brukar åka med honom. I keep you updated.

Kommentarer
Postat av: Maja

hihi. det var lite dyrt :)

var det min joel du drömde om? :P

2009-02-17 @ 11:46:59
URL: http://alkoholicparty.blogg.se/
Postat av: Joel

haha, inte illa att få bli nämnd i en sån känd blogg!

2009-02-17 @ 22:20:45
Postat av: Petra

haha, känd? :P

2009-02-18 @ 19:27:06
URL: http://tomorrowisastranger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0