Slödag

Min tröja gjorde succé och kvällen var skitbra! Det var ju galej hos Liesel igår. Eller egentligen hos Anton, men Liesel var värdinna. Det var väldigt trevligt och jag skrattade jättemycket :) TACK TACK TACK! Åkte dock hem med Pär vid ett eftersom det inte går några nattbussar längre = sugigt.

Idag har Maja o jag tränat kidsen, som bara va 5 st... Känns inte så lönt och jag blir så jävla trött. Så trött att jag somnade och missade att åka hem till m&p för att äta kl 16. Mamma ringde o väckte mig så jag fick i mig mat till slut iallafall.

Blir ingen dans för mig ikväll då jag har noll kraft i kroppen. Den där febern som lurat är tillbaka och det känns rätt sugigt. Bara lite feber men ändock. Så istället blir det film och glass + varma hallon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0