Sista för ikväll, lovar.

Eftersom jag sov tre timmar i eftermiddags är jag pigg som en gris. Fattar ni? Pigg - gris. Ja, min humor är på topp som ni ser.

Har kollat på tre avsnitt av Lost, ett kvar. Först ett recap som man inte blev så mycket klokare av, men klart bra att friska upp minnet. Och så två nya avsnitt på säsong 5. Det är, om möjligt, ännu krångligare än tidigare. Man skulle kanske börja om från säsong ett? Var ju trots allt bara 16 år när det började...

Har ett problem. Är det OK att äta mat nu? Jag är lite hungrig och framför allt sugen på nuggets. Åt två pannkakor, sen var det inte gott mer.

Ute är det vitt och dimmigt. Jeje. Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0