Saturday morning baby

Kan inte fatta att jag är uppe men faktum är att jag varit vaken sedan strax efter åtta då Frank började leva loppan i sovrummet. Det GÅR bara inte att sova när han klättrar i gardinen och biter mig i händerna. Så jag stängde dörren om mig, men kunde inte sova UTAN honom. Han bara pep efter mamma. Jaja, jag hade sovit nästan tio timmar ändå.

Nu har jag precis tryckt i mig frukost samtidigt som jag bölat till Fab 5. Där var en tjock kille med världens finaste vänner. Han var så tjock att sist han var på en nöjespark kunde han inte åka attraktionerna, för han fick inte ner säkerhetsanordningen över magen. DÅ tjöt jag. Så fick hans polare inträde på en nöjespark, då började polaren böla. Sen när han tränat o ätit rätt blev han snygg + att han fick en roll i en tv-serie. Gött för honom ju.

Nä, påklädning, städning och handling. CIAO.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0