Mm what you say?

Men jaha. Tydligen var allt som krävdes för att min lilla burk skulle bli normal en omstart. Så hux flux, va allt som vanligt! Jag hoppas det inte krånglar mer och jag hoppas verkligen inte det är som Carro skriver bland kommentarerna i inlägget under, att det är fel på min hårddisk! Buhuu, orkar inte med sånt. Min plånbok orkar det framför allt inte.

Synd man inte har nån dålig vana att göra sig av med. Typ rökning. För isåfall hade man ju sparat jättemycket pengar när man lagt av! Fast ja... Det var kanske inte så smart av mig ändå.


Och nu, kära små. Nu ska jag berätta om dagens höjdpunkt och lågpunkt (??). Såg min fantastiske busschaufför tre gånger idag! MEN. Den tredje gången på riktigt nära håll. Och. Det var inte så fantastiskt alls. Han var inte lika sexig i närbild :( men - igen - nu har jag glömt hur han såg ut på nära håll så i mina tankar är han jättesexig igen. Haha!

Ungefär så är mitt liv just nu. Går runt i min drömvärld, då och då vaknar jag upp och upplever verkligheten en stund, men sen faller jag in i dvala igen och fantiserar om mitt liv. Mitt soundtrack är samma som till OC. Spelas om och om igen. Och jag tröttnar aldrig.


Kommentarer
Postat av: plän

men har du inte någon dålig vana.. typ coca cola... eller chips?

2009-02-20 @ 08:59:30
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0