Min dag idag - FREDAG!

FAN vad dom snackar om Laila och Nicklas på Let's Dance då. Fast jag skrattar ganska mycket oxå, mest för David är så jäkla rolig. (Hatar Hej Baberiba och sån skit, men här är han kul!)

Skrattat har jag gjort hela dan. Lisa och jag körde närservice tillsammans och det gick ju inte helt lätt. Hon övade och emellanåt sa jag "Vart ska du nån stans?" "Jag vet inte..." Då var hon helt fel på det :P hehe men jag störde väl henne en del med. Sen skrattade vi mest utan nån anledning. Jag gillar Lisa!

Hon ska med imorn med! Paaaarty!

Förresten. Skulle prova sushi igår. Tog två olika sorter. Men alltså, fy fan vad det luktade illa. Det luktade så illa att jag inte ens ville smaka. Verkade inte fräscht alltså. Usch!

Har ett dilemma med. Ska jag städa ikväll och sova länge imorn eller ska jag lägga mig tidigt och städa imorn istället? VET EJ! Vad hade ni gjort?

Berättade för Lisa om min crush på busschauffören. Då skrattade hon ännu mer. Hon tycker inte han är så snygg. Men jag gillar ju sånna. Mörkhåriga, skäggiga killar med glasögon. Mmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0