Mega?

Det tog tre timmar för mig att rensa idag, och jag hann inte bli klar! Ah, vad mycket SKIT man har! Tog tid eftersom jag hittade en massa roliga grejor att läsa. Brev (bland annat från farmor), skolarbeten och dagböcker. En dagbok fick mig att gråta av skratt! Den var från 2002/2003. Jag hängde tydligen mycket på Valvet och UD och var kär i olika killar i princip varje dag. Hahaha. Det bästa var ändå när jag skrev "Crille gillar inte mig." Åtta dagar senare: "Crille sa idag att han gillar mig!" Tre veckor senare: "Crille tycker jag är störd. Eh, schysst!?!" Haha, jag kan förstå honom. Blev lite chockad oxå över att vi känt varandra så länge...

Sen hade Emilie och jag tydligen en skrivbok som vi brevväxlade i när vi umgicks. Det var mest "Vem gillar du mest?" och så kryssrutor med namn. Vi båda har tydligen gillat Mogge och Sandberg. Haha, roligt. Sen skrev vi om att vi inte kunde förfesta hemma hos Elin R för då skulle ingen vilja hångla med oss för vi skulle lukta kattpiss! Sant faktiskt.

Förresten, någon som kommer ihåg vad Mega var? Va det gymnasiedisco på Björket? För jag skrev om både Fjortis och Mega. Så det måste det ju va?

Idag var speglarna uppe i danssalen! SÅ SCHYRRE!

Kommentarer
Postat av: plän

haha ja.. det kallades Mega björket... och jag kommer ihåg när du va kär i sandberg!! d var när vi gick i femman! haha dem kom över till t4 och hade språklektioner och du tyckte han va söt. söt = kär på den tiden.. haha

2009-02-11 @ 09:31:42
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/
Postat av: plän

neeej. det är ju det långa håret som gör honom heet!

2009-02-11 @ 10:44:56
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0