Lite busschaufförsabstinens. En tur på stan imorn kanske? HAH.

Bla bla fredag den trettonde jaja det händer igen om en månad.

Emilie ringde mig nyss. Har väntat på hennes samtal sen klockan sju. Haha. Vi ska iallafall träffas i morgon och jag ska lämna Frank ensam första natten någonsin. Jag undrar hur det kommer gå. Han är så himla gnällig bara jag varit på jobbet hela dan! Lilla mammagrisen. Men mamma ska hit o titta till honom imorn kväll så det går nog bra. Men hur kommer JAG klara mig utan Frankenstein? Det återstår att se. Förstår nu föräldrar som är böliga och inte vill lämna sina kids.

Har kollat Grey's och Lost och känner mig rätt nöjd med kvällen. Är det då helt fel att gå och lägga sig? Jag vet att det är fredag, men såhär brukar det alltid bli. Är uppe sent på veckodagarna, slocknar tidigt på helgen. Men sova är ju så skööööönt. Ska pussa lite på Pesse, sen blir det säng och bok.

Gonatt

Ps. Förblir blond. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0