Kvällsbestyr och torsdagsplaner

Är så himla trött nu. Jag vet att jag säger det varje kväll, men det måste vara något fel på mig. Sover tio timmar i princip varje natt men när jag vaknar känns det ändå som jag kunnat sova ett par timmar till!

Har diskat berget i köket, tog lite tid. Men har blivit bättre på att diska varje gång men ja, ibland blir det berg...

I morgon har jag mycket att stå i! Ska tvätta, städa, handla och hinna med att luncha med Carro! Men det ska nog gå bra. Störigt bara att jag planerat min dag då det visade sig att jag behövts på jobbet. Men ibland får man offra sig. Och såhär kan det inte se ut på lördag då folk kommer hit, och i morgon är enda dagen då jag har möjlighet att städa och dona. Ska sortera papper i pärmar, flytta lådor upp o ner ur källaren o sådär.

Förresten. När jag skulle till jobbet i morse var min dörr inte låst. Kul att jag sovit med olåst ytterdörr. Jag är ganska dålig på det där. Antingen kollar jag flera gånger eller så kollar jag inte alls. Typiskt. Men nu är där låst iallafall :)

Känner mig lite febrig men alla på jobbet är sjuka så är nog därför. Blir lite SATC sen ska jag krypa ner med min bok. Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0