Kom och skaka era lurviga!

Good morning party peeps!

Jag har sovit som en gud och drömt om busschauffören. Vid halv tio bestämde jag mig för att gå upp, men Frank protesterade så vi drog oss liiiite. Satte igång med städningen direkt eftersom jag inte orkade igår. Satt visserligen uppe till halv två och mixade musik men det är en annan femma.

Nu har jag tagit hand om det grövsta, så nu är det mest kartonger som ska ner i källaren, golvet som ska dammsugas och disk som ska diskas.

Sedan måste jag hinna med en sväng på stan! Mamma fyller år i morgon och jag har fått i uppdrag att köpa kort. Ännu viktigare är Systemet. Hinner jag ska jag kika runt efter något att ha på mig, eventuellt köpa väskan jag spanat in på JC.

Nu slog det mig att jag glömt äta frukost. Brukar vara det första jag gör. Får ta och göra det nu då! Kaviarmacka kanske? Med ägg? OUI!





SES VI I DIMMAN?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0