Jag har TRÅKIGT!

Det gick bra på den ekonomiska rådgivningen! Har startat en fond där jag ska spara pengar varje månad + börjat pensionsspara! Känner mig grymt vuxen! Sen räknade vi ut min budget oxå och enligt den ska jag spara ca 3000 varje månad, men det gör jag ju knappast...

När jag var klart där gick jag till Videomix och handlade upp det sista på kontot. Får ju lön på onsdag. Inte särskilt mycket dock, den lär vara slut när räkningar och csn är betalda...

Vad ska man göra nu då? Har fortsatt mixa lite samt lyssnat på låten i föregående inlägg cirka en miljon gånger. Frank sover men jag känner inte riktigt att det är okej för mig att oxå sova. Eller?

Det där jag skrev om igår (eller förrgår) om att vilja och inte vilja hit och dit? Slutade ju med att jag verkligen ville. Men idag, vet jag att jag faktiskt KAN om jag vill. Och nu vet jag inte om jag vill längre. Vad är det för fel på mig?! Jag vill tydligen bara ha det jag inte kan få och vise versa. Blööööö.

Ps. Lyssnar på EMD med. Gööööött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0