Howdy!

Vilken produktiv dag!

Gick upp klockan åtta, la tvätt i maskinerna. Klädde på mig och körde hem till m&p. Hämtade alla kartonger med stuff jag rensat ut och körde hem hit. Bar ner lite i källaren och lite hamnade här uppe = stökigt igen! Ah suck.

Sen tog jag alla mina pantflaskor och körde till Kvantum. (Okej, innan dess hängde jag upp tvätten i torkskåpet o la in i tummlaren.) Där pantade jag och blev ca 70 spänn rikare. Handlade lite behövligheter och FRALLOR. Åh vad gott! Körde till m&p och lämnade bilen, cyklade hem. Sen käkade jag frukost och cyklade till jobbet.

Full rulle!

Jobbade sen till sju och efter jag kom hem har jag slappat och ätit pannkakor (jag vet att jag inte gillar det men jag var sugen, igen!) och tittat på What Happens In Vegas. ASHTON KUTCHER ÄR JU SÅ SEXIG!!

Nu ska jag snart gosa ner mig i sängen med Frankenstein. Gonatt!



MIN FINASTE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0