Hej

Jag tänkte hoppa frukosten idag för att vara extra hungrig till lunch, men var tvungen att ta ett par mackor (har inget nyttigare hemma, ska handla idag!) för min mage skrek och gjorde mig illamående =/

Tvättar iallafall nu, lyssnar på Frank som leker med ett sugrör och kollar på Malou. Hatar henne men tycker programmet är intressant. Tycker hon tar för mycket plats. Blandar sig in i personernas berättelser, avbryter och sådär. Mitt hat grundar sig i intervjun hon gjorde med Stellan Skarsgård. Då var hon jobbig.

P3 populär, P3 musik och Christer i P3 är dom bästa radioprogrammen som finns! Gillar musikprofilen (tror jag det heter) i Christer. Dom ställer massa frågor om vad man lyssnar på för musik och sådär och sen berättar några vad man är för sorts människa. Skit kul :)

Spännande på Malou nu. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0