Hard work work

Som ni kanske har förstått har jag inte varit hemma idag. Låg och drog mig till halv elva i morse, men när jag tittade på mobilen hade jag ett missat samtal från Tony. Ringde upp och fick höra att det var kris på jobbet, så jag tog tag i mig själv och erbjöd mig att hjälpa till. Efter endast tre timmar där är jag slutkörd! Har bara varit bryggvakt, blockat post och delat reklam. Men det är tungt. Nu är jag iallafall hemma och nu är det HELG!!

Frank måste oxå vara sjuk för han sover nu. Jag kom precis hem, det brukar vara höjdpunkten för honom, men så går han raka vägen till soffan och lägger sig på min morgonrock. Jaja, mysigt för mig.

Min självdisciplin sa förresten åt mig att inte laga mat igår kväll, så jag nöjde mig med en tomat. Bra! Får bli nuggets ikväll istället :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0