Hallao!

Idag har jag köpt ett nytt dass till Frankis. Ett sånt där med tak o grejor så han inte ska skvätta sand i halva lägenheten. Fast han vågade inte gå in genom luckan så den fick jag ta bort.

Jag vill ha en kaossilator oxå. Emilie inspirerade mig så mycket i lördags (eller, hon inspirerar alltid mig!) och jag blev så sugen på att oxå vara bra på något. Nu ska jag ju inte härma henne alltför mycket, men den där lilla grejen va så cool! Inte jättedyr heller så snart kanske :)

Sen kan vi ju bli kända dj:s i La Belle France, oui? Eller du iallafall, så är jag sidekick. Frank får va maskot.

Vet inte alls vad jag ska ta mig för ikväll. Blir nog lite koreografering och sådär. Vad ska ni göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0