Goder morgon!

Idag låg Frank och jag och drog oss till halv tio, men sen började han bita mig i armen och tyckte det var dags att gå upp. Eftersom jag inte plockat upp tre veckors ren tvätt ur tvättkorgen (IKEA-påsen) så tyckte jag att det var dags. Så nu har jag parat ihop alla strumpor så jag slipper stå och rota i kassen varje morgon. Skönt!

När det var klart mixade jag hallon och vaniljyoggi, tillräckligt mycket för två smoothies, så det blev min frukost. Startade datorn och kopplade in mina iPods. Har ju en vanlig iPod (Henriks, 30 Gb, generation 1) och en Nano (1 Gb, generation 1). Nanon är perfekt att ha på jobbet, blir lagom många låtar att köra på "blanda spår" eftersom man själv väljer ut vilka man vill lägga in där. Dessutom är den liten och väger i princip ingenting. Så den ligger på laddning nu, ska ha den i bilen ikväll.

Artmade är nya tillskottet på den. Var säker på att Izza lånat skivan dom släppte i somras av mig, så jag har väntat på att få tillbaka den så jag kan lägga in den på datorn, men när hon va här i fredags hade hon med sig deras andra skiva! Jag bara "men den andra då?" "Va? Jag har bara denna." SÅ STOD DEN ANDRA I MIN HYLLA!! Men jag var så säker på att hon hade den att jag inte ens brytt mig om att titta där! Så typiskt. Jaja, nu kan jag lyssna iallafall.

Releasefesten i somras:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0