God morgon!

Jag har faktiskt en riktigt bra morgon idag! Vaknade utav mig själv vid åtta men låg och drog mig till nio. Gick upp och gjorde frukost och åt den samtidigt som jag fortsatte titta på Guldkompassen, orkade ju såklart inte se särskilt mycket igår.

Nu har jag klätt på mig mina fina (läs fula) postkläder och laddar iPoden med bra musik för trappspring och soft musik för brevresning ikväll. Lyssnar på Fleet Foxes jättehögt med!

Har ringt och bokat om tiden för ekonomisk rådgivning eftersom jag ska jobba hela veckan. Bankkvinnan tyckte det var förnuftigt av mig och sa att ifall jag får jobb på måndag med (då jag har min nya tid) ska vi boka om den igen. Fniss fniss.

Nu ska jag fota mitt vardagsrum så jag kan visa er. Men hinner kanske inte lägga upp bilderna ikväll för då kommer MAJA och EMMA och kanske EMMY. Vi ska ha klubbmöte och jag har till och med skrivit en liten dagordning! För jag ÄR Mrs. Boss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0