FRIDAY

Igår tog jag tag i lite bestyr här hemma. Diskade (igen! wow!), dammsög och städade till Pesse. Nu mår han som en kung igen, min fina lilla Pesetas. Vi stängde dörren om oss och gosade oxå :) Blir inte av så ofta längre, när Frank kräver så mycket uppmärksamhet. Haha. Så jag kom inte i säng förrän efter elva, men det gör inget eftersom jag ändå inte behövde gå upp tidigt. Börjar jobba elva idag och slutar sju.

Alltså. Igår när jag kom till jobbet andra gången skulle jag köra brevlådetömningen på city. "Men det ska nog Linus göra", säger Emelie. Ehh jahaaaa... Ringer Tony. En halv minuts tystnad. "Javisst ja... Jag glömde skriva in ditt namn där. Tyckte väl det var konstigt att jag inte planerat in nån!" Han hade alltså inte skrivit in mitt namn i planeringen när vi diskuterade det i onsdags, så igår fick han panik och ringde in Linus. Så, Linus fick köra rundan så fick jag blocka och ha hand om avgående. Inte kul men slapp iallafall va ute.

Dammsög min fåtölj igår så nu är den svart igen och inte grå. Frank fäller så jävla mycket! Han brukar inte ens vara i fåtöljen, det är det som är det konstiga. Tur man har en turkos soffa!

Nä, nu ska jag dansa mig lite varm. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0