En katt är alltid katt, katt för sin hatt

Carros och min lunch drog ut på fyra timmar, men det gör ingenting att det blir så ibland för vi hade så himla trevligt! Vi bara pratade och pratade och pratade, precis som förr :)

Min dag har därför inte varit lika produktiv som jag tänkt, fast det gör inte heller nåt. Jag har iallafall hunnit tvätta, dammsuga och handla. Snart tänkte jag börja plocka lite smått med prylar och papper, men först ska jag hämta mamma från ett möte.

Har tagit hit en hylla hemifrån och satt i hallen. Blev bra. Har alla viktiga grejor där (plånbok, iPod, kamera mm) och mina skor som jag använder mest just nu (korta Uggs, typ).

Nyss tryckt i mig lite macadamianötter (godast!) och Dumlesnack. Frank sover tätt tätt intill mig för att få så mycket av möjligt av filten jag har på mig. Min Spidermanfilt. Han AIME den TRÉS mycket.

Shoppade ju lite idag med! En svart ögonskugga, rosa nagellack och neccesär blev det från Kicks. En hatt och ett par strumpbyxor från H&M. Sen avslutade jag med brittiska Vogue när jag väntade på bussen till m&p. Tyvärr var det inte Herr Sexig som körde :(

Blev hattbesatt (höhö) efter Emilies och min fotoshooooot.

Kommentarer
Postat av: mulin

vill också ha ett rosa nagellack!



förresten, duuuu. det kanske kommer bli så att jag kanske, kanske kommer få åka på siesta! om jag skriver recensioner på olika spelningar. i så fall tänkte jag att vi kunde umgås en del om du vill och kan och orkar och har lust :*

2009-02-27 @ 08:33:02
URL: http://gbgregn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0