Drömmar och drömman

Hade en skum dröm i morse. I den var jag och Crille tillsammans och det var jättefint. Sen hade jag och min gamla klass återförening men alla klagade på att jag o Plän dukade fult. Och vet ni varför? För alla andra va hemmafruar och hade familj och gäster ofta, medan vi var singlar och inte brydde oss ett skit. Sorgligt! Kommer säkert bli så på riktigt bara för det.

Jag frossar lite, och inte i mat utan i feber. Ohja, än är den inte väck! Får se om jag är ledig imorn eller om jag blir inringd. Hatar att inte veta!!

Idag såg jag Herr Sexig aka. busschauffören. Han tittar alltid jättemycket på mig när vi möts, men det är kanske för att jag alltid stirrar som ett fån på honom? Hmm... Man kanske skulle ta sig en runda med Hässleholms stadsbussar i veckan? Hahahahahaha... DESPERAT ELLER VAD?!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0