Allt ska rensas ut...

Har massor att ta tag i idag! Mamma har bett mig i flera veckor att tömma en garderob där hemma som är fullproppad med grejor. Allting ska ner i lådor eller slängas, så det lär väl gå ganska fort, men jag har inte hunnit eftersom jag jobbat mer än jag trott. (Väntade mig ju att bli arbetslös efter jul men ni vet ju hur det gick med det, haha.)

Iallafall, idag ska jag äntligen rensa där och det ska bli skönt att få det gjort. Fast där är en himla massa skit! Sjukt många kassettband (Plän, tror våra inspelningar är där!), spel och Spice Girls-prylar. Hehe.

Men på tal om garderober. Mamma visade hur fint hon gjort i sina garderober nu när både Henrik och jag har flyttat och det endast är hon och pappa som har kläder där. (Den garderoben jag ska rensa är en från Jysk som ska slängas ut. Vi var tvungna att köpa två sånna för några år sen för att få plats med allt.) Nu visade hon mig runt i sina åtta (!!) garderober och hur fint hon gjort. Herrejävlar vad grejor alltså!! Utan att ljuga kan jag säga att hon lätt skulle kunna gå i två år utan att ha samma kläder på sig en enda gång! Måste nästan fota det alltså.

Själv hade jag inte tackat nej till lite extra utrymme, allting hänger så trångt! Funderar på att köpa något sånt här.

Kommentarer
Postat av: plän

du måste bara spara våra inspelningar!!!

2009-02-10 @ 16:15:46
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0