Alkoholist, javisst

Jag är antagligen fortfarande ganska full, och det är synd att en bakisdag ofta förstör hur roligt man faktiskt hade dagen innan. Igår hade vi sjukt roligt hemma hos Sandra och Mattias även om det blev way too much för mig (+ att jag blev ilurad läkarsprit, idiot.) Bestämde mig för att inte dra till Qbar, ångrade mig, gick halvvägs i snöovädret, ångrade mig igen och gick hem och kräkte chili con carne.

Idag har varit en dålig dag. Skippade att tvätta och sov efter dansen istället. Att jag ens tog mig till dansen är ett under! Haha...

Jaja, lite MP innan nästa danspass som jag kommer tillbringa sittandes. Annars vänds min mage ut och in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0