TWO DOWN, ONE TO GO

Hörrni, allihopa. JAG KOM IN PÅ SKOLAN!

När klockan slagit fyra orkade inte jag vänta på samtalet längre så jag tog saken i egna händer och ringde Robert och sa "nu orkar jag inte vänta längre". Han sa att skolan med väldigt stor självklarhet vill ha mig som sin elev! Så överröste han mig med smicker i form av ord han skrivt upp efter vårt samtal, om hur han uppfattade mig. ALLT KÄNNS SÅ RÄTT!!

Dessutom har jag fått lägenheten jag var och tittade på i lördags så ett kontrakt är påväg till mig i veckan.

NU är det bara banken kvar... Och det är egentligen det läskigaste. Men jag kan inte komma på någon anledning till varför dom INTE skulle låna mig pengar, så jag gissar att det går bra, ja?

NU ÄR JAG GLAD!

Kommentarer
Postat av: Plän

Fan vad nice grattis!!! :D du som alltid velat bli frisör! hihi! Vad är det för nån skola du ska gå på?

antar du inte ska med till london då eller? ses på fredag!!!! kraaam!

2009-09-01 @ 09:40:06
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/
Postat av: Nevena

Gött för dig Petra! =)

2009-09-01 @ 18:59:45
URL: http://nevena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0