Svett svett svett

Stannar upp mitt i alltihopa för att blogga och berätta för er hur jävla svettig jag är! Håller på med en riktig storrensning här hemma. Har packat ner jackor och kläder i kartonger för att få plats med allt jag har. Vilket är FÖR MYCKET. Min "skogarderob" är fixad och snygg och snart är hela lägenheten i tipp topp. Men shit vilken hetta! Kan ju inte öppna tvärdrag pga. Frank heller.

Just nu ligger en av mina bokhyllor på golvet. Det är en BILLY från IKEA och jag är så jävla trött på den. Varje gång man ska flytta den trillar baksidan ur sina skenor, eller hur man ska säga. Så dålig design!

Mamma har fyra BILLY-hyllor från forntiden (skämtar inte, dom är från 70-talet) och dom har hållt hur bra som helst och håller fortfarande! Några har varit på vift i Örebro, Henrik har någon, jag har en och mamma har en. Men dessa nya jag köpt, dom suger! Snacka om förändring till det sämre.

Nu försöker jag alltså få fast baksidan igen men det verkar inte gå särskilt bra. ORKAR INTE! Kom och hjälp mig, någon?

Kommentarer
Postat av: M

Om det inte vore så långt mellan oss skulle jag komma och hjälpa <3 !

2009-08-06 @ 19:25:55
URL: http://opq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0