Min älskade, älskade ängel.

Men mitt i allt det roliga händer såklart väldigt tråkiga saker.

Mamma och pappa har varit med Euro hos veterinären i tre timmar idag. Han har de senaste veckorna, kanske till och med månaderna, till och från haft små sår som han kliat och gnagt på. Men på bara några dagar har det blivit värre och idag åkte de in "akut".

Det visade sig att under hans päls var det fullt av sår, så nu är han rakad på flera ställen så det ska gå att rengöra och hålla torrt. Dessutom har han öroninflammation och ska äta en pencillinkur i 30 dagar, 4 ggr /dag! De tog blodprov på honom och jag hoppas det inte är något mer allvarligt och att han blir bra snart!

MIN ÄLSKADE ÄLSKADE VOVVE! Utan honom är ingenting något värt.


Kommentarer
Postat av: Plän

Naw.. stackars euro!

2009-09-01 @ 09:42:11
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/
Postat av: Malin

Men nej... Åh <3 Det blir nog bra, ska du se.

2009-09-01 @ 22:23:17
URL: http://opq.blogg.se/
Postat av: angelina

några dagar efter men, åh, stackars euro och stackars dig, tänker på dig.

2009-09-05 @ 14:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0