Hej hej, hallå dagboken...

...som Bert brukade säga.

Har varit på extremt dåligt humör idag, och egentligen större delar av helgen (ungefär från att jag skiljdes från Lisa och Jonna i lördags förmiddag) och har därför inte uppdaterat bra eller svarat på några kommentarer.

Började min dag med att gå runt och sura över allt dåligt i mitt liv (det är ju alltid det dåliga man fokuserar på, aldrig det bra) och ni kan ju tänka er vad det gör med ens humör, det blir ju knappast bättre. Fortsatte dagen i ungefär samma stil men sen sprang jag av mig det mesta under brevbärarturen. Och sedan fick mina kära kollegor mig att skratta och må bra igen, och det är ju skönt!

Ikväll hade jag velat se Deportees, Johnossi och Salem Al Fakir i Malmö. Shit vad den stadsfestivalen bjuder på många godbitar! Men jag orkade inte och hade dessutom tvättid. Tröstar mig med att jag såg Salem på Siesta 2007, Johnossi på Siesta 2008 och Deportees på Siesta 2009. ÄLSKAR VI SIESTA ELLER ÄLSKAR VI SIESTA?!

På fredag ska jag nog dit. Då vill jag se John ME, Familjen och Fibes, Oh fibes! Promoe spelar samtidigt som John ME men ni ser ju vad jag skulle valt. Vi får la se hur det blir med det!

Har även fått en inbjudan att spendera lite tid i Yngsjö hos Max. Men vi får väl se hur det blir med den saken, med jobb och festival och allt.

I morgon ska jag iallafall träffa Carro och hjälpa henne med sin au-pair ansökan! Ska bli roligt!

Det här blev ju ett jävla långt inlägg med allt möjligt i. Nu jamar Frank åt fåglarna utanför och jag funderar på att gå och lägga mig. Men jag käkade en lussebulle innan (fynd i frysen) och sockerhalten i den var nog inte låg! Så nu är jag lite hög.

Hej hej!


Såhär nykter var jag under Siesta 2007. Inte konstigt att jag säger att jag missade Tingsek fast jag har ett flertal bilder på honom. FANTASTISKA TINGSEK.


Ja här är han. Magnus Tingsek. Tur min Motorola från 70-talet tar bra bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0