Good night moon

Fan. Så är denna helgen oxå slut. Varför kan man inte få tre lediga dagar istället för två? Två räcker inte! Man behöver hela lördan för att återhämta sig från arbetsveckan och oftast söndan för att återhämta sig från lördan, men som i mitt fall har min söndag gått åt till tvättning och att bränna dvd:er. All work and no play. Life is bullshit.

Okej, jag är bitter idag. Det är en sån dag. Allt är skit och framförallt mitt liv.

Det är med andra ord bäst att gå och lägga sig! Fast jag har fastnat på msn med Joel igen. Har han inget bättre för sig där borta i utlandet? Tydligen inte.

Nej fröken Backlund, tandborstning.

Kommentarer
Postat av: josefin

själv så har man två veckor till ledigt :D

haha



vad tkr du är snyggt i höst?!

läs och kommentera gärna min blogg! :)

2009-08-02 @ 21:44:58
URL: http://thejosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0